Chris + Gia 2

Po dlhej dobe zas Chris. :) V poslednej dobe buď nešiel blog, mal som veľa roboty do školy, popritom som chorý, tak i napriek peknému počasiu, nové fotky nehrozia, preto som zas siahol do archívu.:)



Gia je oblečená v oblečení, ktoré spolu vôbec neladí, ale občas sa vyžívam v tom, že oblečiem bábiku do úplne avantgardných kombinácií.:D Nikki som prezliekol, má široké rifle, lebo je tehotná.:)

Nikki: Čiže ty si tá Gia?
Gia: Áno a ty si Nikki. Vyzeráš úplne ako tvár Nichelle od Mattela?
Nikki: Je kompletná?
Chris: Ale, Nikki, prestaň.


Gia: Ale tá tvár je úžasná, bola použitá aj na Joan Jett.
Nikki: Joan Jett? Veď to je beloška, to vyzerám ako nejaká smotana?
Gia: To je tvár, ktorá sa používa na obe rasy.


Nikki: No dobre a ty vlastníš Barbie Joan Jett?
Gia: Mala som ju, ale, keď som ju videla na jednej z mojich 60 poličiek, tak po čase mi na nej začalo vadiť toľko vecí - ofina, oblečenie, telo, maľba tváre, tak som ju predala a kúpila som si jednu ryšavú zberateľskú Barbie, ale tá mala také znamienko a príliš ryšavé vlasy. Tak som ju predala a teraz mám nádhernú Poppy Parker, avšak začína mi na nej vadiť obočie a našpúlené ústa, možno ju predám a kúpim si nejakú Tonnerku. Hihi.
Nikki: Toto robíš bežne?

Gia: Áno, veď to je taká zábava. Načo sa mám pozerať roky na to isté? Zbieram 3 roky a najdlhšie u mňa býva jedna bábika 6 mesiacov, ale asi ju predám. Však potom si ju možno kúpim zas späť.:) I keď teraz si budem už asi kupovať len BJD, to sú nádherné bábiky, to už sú skoro ako moje deti.

Nikki: Preč, preč! Chris, spamätaj sa, veď s touto, ak budeš mať deti, môže sa Ti stať, že jedného dňa sa vrátiš z roboty a ona Ti povie, "už ma omrzeli naše tmavé deti so zelenými očami, tak som ich dala do detského domova a zobrala som tieto blonďavé! No nie sú krajšie?"


Chris: Ale nedramatizuj!
Gia: Ja mám veľmi rada zmeny, nemám rada stereotyp - moje deti by mali každý deň iný účes a iné oblečenie. A hrali by sme sa každý deň.:)
Nikki: Ó, bohovia. Ó, bohyne! Čo ja tu ešte zažijem?

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí