Katalóg 2000

Prechádzame na jeden z najlepších katalógov, keďže asi tretina z neho prebýva v mojej izbe.:D



Katalóg mám z výletu do Bratislavy.:) Rok 2000 sa vyznačuje tým, že Superstar tvár upadla do zabudnutia a potencionálnu náhradníčku Mackie knokautovala nová a dravá GG. Čiže rok 2000 je prvým rokom nadvlády tváre GG.:)

Obal:


Dúhová princezná, ktorú mám, bola vtedy obrovský hit a na túto dobu mal výnimočne Ken blond vlasy, preto som ho aj chcel, lebo ostatní s "pravými" vlasmi boli tmavovlasí. Keby som tak vedel, že budú aj časy, keď budú skoro všetci Kenovia blond.:(




Moja najobľúbenejšia kolekcia Cool clips, predávali sa u nás všetky 3, i keď Christie bola o 70 % zriedkavejšia ako ostatné 2 černošky, ktoré boli u nás vtedy dostupné.:) Z tejto kolekcie mám aj Teresu aj Christie.:)







Filmové hviezdy Barbie a Teresa, je zaujímavé, že v tejto kolekcií nie je žiadna Christie.:( Barbie má Mary. Hollywood nails boli u nás v predaji všetky 3, čiže aj Christie. Ja mám Barbie od kamošky, ale vravela mi, že ona chcela Teresu, no nemali ju v obchode, tak jej rodičia kúpili Barbie. Hollywood nails Teresa je úžasná, veľmi mám rád to jej výrazné líčenie. Christie mala 50 % šancu u mňa bývať, lebo som sa rozhodoval medzi ňou a pyžamovou Nikki.:)



Sit in style kolekcia s nafukovacími kresielkami, do kolekcie patrili aj Christie so žltým a Kira s modrým kreslom. Havaj plážová kolekcia, Skipper som skoro mal.:D Tvorcovia katalógu sa pomýlili a namiesto u nás dostupnej Teresy vyfotili u nás nedostupnú Midge.:) Ale Teresu môžete vidieť na fotke s bazénom. Pravdaže, tam ešte patria Christie a Steven.



Princezná pre najmenšie deti + baletka, ktorá nemá namaľovaný na tele svoj úbor, všetko sa dá vyzliecť a je plnokĺbová + žiadne trblietky a k tomu, ešte krásna maľba tváre, asi saranové vlasy a malá hlava, keby takto vyzerali aj súčasné baletky, nenamietal by som.:)




Najlacnejšie bábiky, chýbajú mi tie časy, kedy sme si mohli vybrať z troch druhov s rôznymi farbami vlasov, čo bolo proti hrubej charakteristike Barbie :D:D. Veľmi som chcel červenovlásku z kolekcie I love Barbie/Riviera, ale páčila sa mi aj bruneta. Nakoniec u mňa skončila červenovláska z kolekcie Pretty in flowers.:)



Corduroy cool/Menčestrová Barbie je jediná, ktorá neprepadla invázií tváre GG, čiže je Mackie. Vždy sa mi páčili obe verzie. Nakoniec mám od kamošky blondínu. Ešte do kolekcie patrí aj černoška, ktorá výnimočne, ako by som čakal nie je Nichelle, ale Asha, oblečenie mala totožné s brunetou, avšak u nás nebola. Vpravo je tréner plávania Ken so žiakom Tommym a Ležérny Ken 2000, v tej dobe som ich chcel.:)



Stacie som nikdy naživo nevidel, ale Skipper som veľmi chcel, no iba do chvíle, kým som nezistil, že majú u nás aj černošku Nikki, ktorú vlastním. :) Ešte sa predávala aj Barbie z tejto kolekcie, no červenovlásku Courtney v zelenom pyžame a žltom župane u nás nemali.:(



Shellyne kamošky, Shelly so šmýkalou, veľmi sa mi páčila v reklame, je super, že sa dala prichytiť o obkladačky nad vaňou.:) Napravo je Barbie s úplne prvou Krissy, túto bábiku spomínala Hanneton. Je zvláštne, že Mattel zabudol na Krissy a už ju neuvádzajú ako sestru Barbie.:( Je to čudné.:(





Nábytky:







Vľavo vidíte zberateľské bábiky, vždy sa mi páčili všetky. Bábiky zo sveta sú poslednými v tej sérií. Indiánku asi netreba predstavovať, keďže ju už máme traja, bola prvou a zároveň jedinou Goddess v tej sérií. Španielku, mala Irča. Bohužiaľ, kvôli protestom voči tomu, že je toreádorka (toreádori zabíjajú býky), ju Mattel stiahol dosť skoro z obehu a v súčasnosti ju ani nenájdete na oficiálnej stránke zberateľských Barbie.:( Čo je škoda, lebo bola skvelo navrhnutá a bola to jedna z iba troch Mackie v kolekcií. Potom tu máme Švédku, ktorá je tiež pekná. Baletka sa mi tu vždy veľmi páčila, ale reálny produkt nie je taký nádherný. Čo sa, ale nedá povedať o Kráske z rozprávky Kráska a zviera, tá je úchvatná.:) Napravo sú Barbie a Teresa so skrinkami, Teresa je nádherná.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí