The Basics 1.časť

Mám Vás rád, ale som strašne lenivý najmä dnes, tak som z jedného článku urobil dva. :D:D Takže, dnes všeobecne a zajtra konkrétne.:)



Názov článku som vytvoril podľa toho, že anglický určitý člen "the" sa využíva pri väčšine mien filmov či hudobných skupín.:) Tak som si urobil svoju Basics partičku.:)

Tu sú moje basics, žiadne falošné tam nie sú. Konečne som v stave blaženosti, lebo mám už všetky bábiky, ktoré som chcel z 1.0, 2.0, obe target, 1.5 aj 2.5. Samozrejme 3.0 je tiež v pláne a určite sa potom podobný článok zopakuje. :D:


Moje modely 1,2 a 3

Modely 4 a 6

Modely 7,8,10 a 11

Modely 12, 13 a 14

Modely 15 a 17

Zajtra teoretická časť, kde bude môj pohľad na všetky basics, ktoré boli vydané, čiže zas článok nevhodný pre unavené Jitky.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí