Chris+ Michelle

Aby ste nepovedali, že Chris zostane na ocot, zahajujem 2. kolo. V tomto kole bude 6 súťažiacich, potom sa stretnú v dueloch, kde 3 vypadnú.:) Ak Vám lezie na nervy Kendra, nebojte sa, už bude len v dvoch dieloch, horšia situácia je pri Nikki, tá bude vo všetkých dieloch, ale už len v dvoch bude v tomto "obľúbenom" outfite Mary a Hanneton. :D:D:D



Ešte poznámka ku Kendre, na prvej fotke uvidíte, ako som ju totálne spackal, vyzerá ako po veľmi zlej plastickej operácií.:( To preto, že má silne zatiahnuté vlasy.

Kendra: "Vítam Vás v pokračovaní našej relácie. Tentoraz sa stretne s Nikki prvá súťažiaca, ktorou bude Michelle."


Kendra: "Tak, čo Michelle neobávaš sa Nikki?"
Michelle: "Nie, vyzerá veľmi milo."
Nikki: "Zdanie môže klamať, haha."

Chris: "Neboj sa, moja sestra je taká podpichovačka."
Michelle: "Hihi."

Nikki: "Vieš, moja zlatá, piecť?"


Michelle: "No po pravde, ešte som nikdy nepiekla. Ja len varím, aj tak neholduje zákuskom."
Chris: (je zaskočený).
Nikki: "Tak to nie je dobré, lebo Chrisík má rád záviny, rolády, odpaľované venčeky, špice, čajové pečivo, koláče z kysnutého/ kynutého cesta, zákusky plné krému, čiže jediná Tvoja možnosť je brávať ho do cukrárne, ale to je risk, lebo jemu nechutí len tak hocičo."


Kendra: "Radšej sa posuňme do inej témy, lebo táto vyzerá byť problematická, hihi."
Nikki: "Ok, Michelle a ako si predstavuješ spoločné bývanie s mojim bratom?"

Michelle: "Stačil by malý bytík, hlavne, žeby tam bol so mnou, Chris."
Chris: (sa zaľúbene zahľadel do jej modrých očí)

Kendra: "To je také romantické!"
Nikki: "To je, ale znie ako nejaká naučená fráza."
Michelle: "Nie, je to úprimné."

Nikki: "No, uvidíme. Ako ďalšie účastníčky, ale zatiaľ sa mi celkom pozdávaš."

Michelle: "Jéj, to je od Teba milé, myslím si, že budeme kamošky."
Kendra: "Tak , toto je presne emócia, ktorú diváci majú veľmi radi."


Bonusové foto :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí