Porada vo firme Mattel :D:D

Na záver roka som si pripravil satirický fotopríbeh, chcem ho zverejniť ešte pred Novým rokom, aby sa stihla Jitka prestať na mňa hnevať.:) Príbeh mám nafotený už dlho.:) Ale konečná bodka mi napadla až dnes.

Takže, vystrelil som si zo zamestnancov firmy Mattel, tým, že všetky pracovníčky majú totožnú tvár a to ich obľúbenú GG.:D:D


Bábík je tam dosť, ale podstatná pre príbeh je len nadpolovička z nich.:) Čiže všímajte si morskú vílu (zástupkyňa plážoviek a morských víl, meno bude MV), červenovlasú Pretty in flowers (zástupkyňa hlasu ľudu, meno PF), model 13 (zástupkyňa oddelenia zberateľských Barbie, meno bude Demi), Dúhovú princeznú v ružovom (zástupkyňa princezien, meno DP), Fashion show s trblietkami okolo očí (zástupkyňa Fashionistas, meno FS) a v neposlednom rade city style (riaditeľka marketingu, meno CS). Ostatné 4 sú len také "křoví". :D

Pôvodne zákernou riaditeľkou marketingu mala byť model 13 Demi,keďže vyzerá jemne diabolsky, ale potom som ju dal ako predstaviteľku zberateľských bábík a nevďačnú úlohu dostala city style, ktorú mám rád, ale v tomto článku jej dám zabrať.:) Riaditeľka marketingu ktorá je na vyvýšenom mieste, je paródia na to, ako marketing ovláda dizajnérov bábík a brzdí ich kreativitu.:(

Ďalšia vec, na ktorú budú odkazy v príbehu je táto kniha, budú na ňu odkazovať o na Bibliu, sú tam informácie o kamarátoch a kamarátkach Barbie:



Riaditeľka marketingu sa vrátila zo Seychelov omnoho skôr ako každý očakával a zvolala mimoriadnu poradu. Všetci sa obávajú, čo sa dozvedia.:)

CS: "Pobyt bol úžasný, ale cítila som, že sa musím vrátiť, mám množstvo vecí, ktoré musím s Vami prebrať. Takže, vitajte!" Hneď začni morská víla a odprezentuj nám plány Vášho oddelenia."

MV: "Budúci rok je pre nás kľúčový. Máme film Barbie ako morská víla 2."
CS: "Áno, tá kolekcia sa mi pozdáva, ale nechápem, načo ste použili toľko tvárí, pre všetky brunety stačilo použiť tvár Summer, načo to komplikovať tým novým Carnivalom a Raquelle?"


MV: "No to je pravda, ale chceli sme trošku prekvapiť, hihi. Viete, keď už majú placaté nohy alebo tvrdé chvosty, tak nech zaujmú tvárami. A potom sme prišli s revolučným nápadom vydáme kolekciu v ktorej morským vílam budú aj svietiť chvosty aj budú meniť farbu, no nie je to úžasné?"

CS: "To určite je. Ďakujem, za predstavenie koncepcie, som spokojná."
MV: "Ďakujem."


CS: "Teraz chcem vysloviť spokojnosť dvom z vás. A to oddeleniu Fashionistas a oddeleniu princezien. Som rada, že používate naďalej hlavne ružovú farbu a trblietky.Len tak ďalej."



CS: "No a teraz chcem zistiť, že ako je možné, že niekto vyrobil balerínu s tvárou Lea? Tá tvár nepatrí do playline!! Barbie má kamošky len Summer, Teresu, Nikki a Raquelle. Prečítajte si našu bibliu, kde sú aj hrubé charakteristiky postáv. Nie je tam žiadnu Lea!!!" Čiže urobíte reedíciu s tvárou Raquelle.!!"


PF: "Prepáčte, ale chcem sa zastať Ley, myslím si, že kvôli svojej tvárí môže byť úspešná. Rovnako by som Leu vyrobila aj v modernom oblečení, potom by som vytvorila indiánsku priateľku s tvárou Goddess a pohrala by som sa s farbami vlasov a očí u hlavných postáv. Čiže Barbie by som urobila ako brunetu, Nikki tmavšiu, Teresu s blond vlasmi a Summer so skutočnými červenými vlasmi."


CS: "Nie, nie, nie a stokrát nie!!! Kto to kedy videl, aby Barbie bola bruneta alebo zelenooká ryšaňa ako si ty? Podľa našej biblie je Summer jahodová blondína so zelenými očami a Nikki má pleť farby karamelu a tak to bude. Sú to hrubé charakteristiky, ktoré sa musia dodržiavať, lebo dávajú logiku a vytváranie vzhľadu bábik musí byť podľa prísnych matematických rovníc, lebo inak bude narušená rovnováha celého sveta."


PF: "Áno, tak prečo potom Raquelle, ktorá je v knižke modrooká čiernovláska je zrazu hnedooká hnedovláska?"
CS: "No, chybička sa vlúdila, hihi."


Demi sa nudí, tak sa sama v mysli rozspráva so sebou.
Demi: "Ach, ešte ako dlho tu budem musieť tvrdnúť s týmito slepicami."


Demi: "Prepáčte, ale mám obed s tvorcami Twilightu, takže budem musieť už ísť, tak Vám poviem, čo mám pripravené. V našom oddelení pracujeme na kolekcií, ktorá bude zahŕňať 10 bábík, každá bude mať inú tvár a všetky budú pivotal. A ešte chceme urobiť kolekciu Európska únia, čiže bábiky podľa všetkých členských štátov. A z celebrít máme rokovania s Nicole Kidman, Charlize Theron a Bradom Pittom."


CS: "Moja zlatá, na pivotal zabudli, tie sa nemíňajú. Európska únia? Načo veď máme Čínu, Japonsko, USA, Nemecko, Taliansko, Rusko, Írsko a Mexiko, stačí len tieto štáty obmieňať. A tie celebrity, všetko je to staré, 10ročné dievčatá si ich nekúpia, kúpia si radšej Monster high. Čiže zamietam. Ináč dúfam, že ste už zrušili tie otrasné Barbie basics, to bola príťaž, také mrhanie toľkými tvárami a rôznymi maľbami, veď to bol úplne šialený nápad, však aký dospelý zberateľ vybaluje bábiky a hrá sa s nimi? Čiže narobte veľa Silkstone, reprodukciú, bábík nad 100 dolárov a vráťte sa ku kolekcií I love Lucy. No a potom samozrejme urobte Lady Gaga, Snooki, Nicki Ninaj, Kardasianky, Lindsay Lohan a Paris Hilton:D."



Demi: "S tým nesúhlasím. Zberatelia sa radi hrajú s bábikami, premaľúvajú ich, prevlásňujú, na to boli basics úžasné, a bolo chybou, že sme ich museli zrušiť. A čo sa týka pivotaliek, tak aj keby bábiky samotné nezaujali, tak by ich kupovali zberatelia ako darkyne tela. A tie celebrity nám môžu spôsobiť škandály v tlači a protesty zberateľov, že si prestanú naše výrobky kupovať."


CS: "Zberatelia nepotrebujú kĺby, im sa stačí na bábiky pozerať. No, dobre, robte všetko, tak ako som povedala, nejako mi prišlo zle, musím ísť preč."


Riaditeľka marketingu sa utiahla do svojej kancelárie, kde sa zrazu celá zozelenela, zväčšila sa jej hlava.

CS: "Ach, to zas bolo mať takú malú hlavu a dlhé nohy. Som rada, že je to za mnou. Idem o tom povedať babám."


CS/Frankie: "Čaute, baby!"
Cleo: " No, tak, čo, ako si dopadla?
CS/Frankie: " No, zrušila som im veľkolepé plány na pivotal zberateľské bábiky.Playline budú naďalej ligotavé a ružové. Zas o mesiac sa napijem všeodžúsu a zmením sa na tú žirafu. Cha Cha! Dúfam, že originál je stále zamknutá v tej izbe vzadu?
Gnoulia: "UUUUAAAEEEE."
Frankie: "Som rada, že je všetko v poriadku. A Monster High budú zas top Mattel kolekciou aj budúci rok. Hihi! :)


PS.: Ďakujem za spoluúčinkovanie bábikám Monster high od Heni.:)

PRAJEM VÁM PRÍJEMNY SILVESTER A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2012 !! NECH SA VÁM DARÍ A NECH STE ZDRAVÍ! :)

Doplnkové fotky:


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí