Moja zbierka v číslach

Prehľad mojej zbierky pomocou tvárí, pohlaví, kolekcií (aspoň sú oddelené disney a my scene, či sú playline alebo zberateľské si môžete odvodiť) a veku (i keď násťročné bábiky sú pod dospelými) som Vám ponúkol podľa obrázkov, ako budú bábiky prichádzať budem to dopĺňať, rovnako ako tento článok.


Všetkých bábík od Mattela je 136, zatriedil som ich podľa typu tela, farby očí, odtieňa pleti, textúry vlasov, dĺžky vlasov, farby vlasov, vzhľadu pier. Možno v budúcnosti ponúknem aj rozdelenie podľa materiálu vlasov, ofina/ bez ofiny, odteň pier, farba očných tieňov a iné rozdelenia.:)

Typ tela:

Toto rozdelenie je najpresnejšie, keďže som sa sa držal rokov na tele každej bábiky. Možno jediný prehrešok je to, že som spolu dal telo pivotal a telo basics 2.5.:)Ináč ako uvidíte na počte tela belly button, už Vám bude jasné, prečo nepreteľujem.:D:D

1991 Shani 6
1966 TNT 20
1993 telo gymnastiek a baletiek v páse s kĺbom 7
1999 belly button 61
2003/2008/2010 všetky druhy model muse 24
2009 fashionistas 1
2006 pivotal + telo Flashdance 2
2006 hobit 1
2001 Olsen 2
1995 Teen Skipper 3
1994 Shelly 3
1968 Ken zohnuté ruky 2
1968 Ken zmenšené 2
1968 Ken "zombie" 2
1975; 1999 Ken 3
2009 mužské model muse 1

Farba očí:
Ešte aj toto delenie je celkom objektívne, keďže nie som farboslepý a každé oči, ktoré boli nejasné (wave K Drew a iné) alebo boli dvojfarebné (styles 4 two Tia a iné) som dal pod kolonku "ťažko definovateľné". No a potom sú tu kategórie modré, hnedé, fialové, zelené a sivé.:)

ťažko definovateľné 13
modré 37
hnedé 55
fialové 3
zelené 26
sivé 4

Odtieň pleti:
Toto delenie je už neobjektívne a pripúšťam, že som to možno zoradil inak ako by ste to zoradili Vy, môže sa stať, že niektoré bábiky sú pomiešané v rámci 1. a 2 kategórie..:) Máme tu kategóriu "bleduľa", tam spadajú bábiky s dvomi najsvetlejšími odtieňmi, ktoré Mattel má, inými slovami, všetko to na čo sa nedá použiť telo fashionistas pri preteľovaní.:D:D Potom je tu kategória "štandard", to sú bábiky, ktoré môžu byť pretelené telom blond fashionistas.:) Tretia kategória "opálená" sa skladá z bábík, ktoré môžu byť pretelené telom od Artsy, inými slovami farby SIS Trichelle a Grace/ basics modely 8 (okrem 3.0). A kategória "čokoláda" sa skladá z troch odtieňov SIS Kara, SIS Chandra a model 4 z basics 1.0.

Bleduľa 31
Štandard 65
Opálená 26
Čokoláda 16


Textúra vlasov:
Toto delenie Vás tiež prekvapí. Máme 3 kategórie: "rovné" (to sú úplne rovné, také aké majú orientálci alebo ľudia, ktorí si žehlia vlasy úplne do rovna), na konci zvlnené (v bežnej reči sa tiež považujú za rovné, ale sú na konci zvlnené, aj ja mám také :D) a tretia kategória sú vlnité + kučeravé (dal som ich spolu, pretože nemám presne vytýčené hranice, čo je vlnité a čo už je kučeravé :D).

rovné 48
na konci zvlnené 53
vlnité+ kučeravé 37


Dĺžka vlasov:
Tiež šialené kategórie.:D Prvá kategória sú krátke vlasy, to nám zaberajú hlavne Kenovia, Tommy, Rizzo či model 4. Potom mikádo, aj tam sú Kenovia ako Shane, ale aj Chad!!! či Joan Jett. Tretia ktegória "normal" je najširšia, tam spadajú bábiky s vlasmi spod ramien a nad pás, čiže úplne klasické bábiky ako chic, no i zberateľské ako trebárs 1.5 model 1. Štvrtá sú "slušne dlhé" to sú vlasy od pása pod zadok, tam patria napríklad animal print Kayla alebo model 10. A posledná kategória sú extra dlhé, tam máme cool clips či ultra hair.:)

krátke 10
mikádo 8
normal 67
slušne dlhé 38
extra dlhé 15

Farba vlasov:
V tomto prípade nemám divné kategórie, všetko, čo som nevedel zaradiť je v kategórii "ťažko definovateľné" to sú všetky jahodové blond, secret spell Christie alebo model 8.

ryšavá/červená 15
ťažko definovateľné 8
čierna 28
blond 42
hnedá 44
žltá 1


Ústa:
Tu máme len dve kategórie - otvorené a zatvorené. Prvú kategóriu som nenazval úsmev, lebo tváre ako Lara či Teresa nepovažujem za usmiate.Avšak pri zaznamenávaní tejto kategórie, niekde nastala chyba, pretože súčet súm mi vychádza 134.:( Alarmujúci rozdiel je spôsobený, práve tým, že tváre s otvorenými ústami ako Lara, Teresa, GG a Superstar sú proste zastúpené v mojej zbierke vysokým počtom, naopak väčšina tvarí so zatvorenými ústami je zastúpená často len jednou alebo dvomi zástupkyňami, výnimkami sú len Mackie, Goddess a Kayla.:)
otvorené 88
zatvorené 48

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí