Vitamin C 2003

Predstavujem Vám môj najnovší prírastok. Prišla len včera, avšak na ceste bola dlhšie ako bábiky, ktoré už mám doma. Už som sa začal báť, že nepríde, ale našťastie prišla.:)

Takže, túto bábiku som veľmi dávno chcel a rád som ju obdivoval u Vandy a Vlaďky. Naživo ma vôbec nesklamala, je úžasná. I keď Vás asi nepresvedčím, keďže už poznám Vaše názory na jej osobu z rubriky Top bábiky. :) Ale je to zas úplne iná Goddess, ako tie čo mám doma.:) (pokračovanie pod perexom. Usmívající se)


K tejto bábike som sa dostal zaujímavým spôsobom. Niečo som rozoberal na flickri v jednej zo skupín, kam patrím. Potom 1 americký zberateľ napísal, že sa mu veľmi páčia playline bábiky ako Shakira a Vitamin C a škoda, že Mattel, také už nič nerobí. Ja som napísal, že zbožňujem tieto 2 bábiky a že zháňam Vitamin C. A on na to, že má dve a jednu mi pošle zadarmo, akurát, že uhradím poštovné.:) Ale potom mi napísal, že je ostrihaná a má vlasy v hroznom stave a ponúkol mi, že ak mám pre ňu telo, tak, že pošle len hlavu. Samozrejem som sa toho zľakol, lebo som si hneď predstavil Vitamin s veľmi krátkymi vlasmi a telo som pre ňu smaozrejem nemal, keďže viete, že u mňa je o tak, že mám rovnaký počet hláv ako tiel. :D:D Potom mi napísal, že nevadí, že ju pošle aj s telom a, že jej ide umyť vlasy a že mi pošle obrázky. A keď poslal obrázky, tak som sa do vitaminky zaľúbil, pretože jej vlasy vôbec neboli katastrofa.:)

Takže, tu Vám ju predstavujem v stave v akom prišla. (zberateľ ju obliekol a aj obul). A podľa mňa sú jej vlasy úžasné, vôbec nevadí, že nie sú v pôvodnej dĺžke.:) Jasné, že napríklad Jitka má výhrady voči žltým vlasom, ja som reálnu Vitamin C videl v telke len raz a to hosťovala v jednom diely Sabriny - mladej čarodejnice, tam mala oranžové a vlnité vlasy.:) Tak akože tá verzia by sa mi asi viac páčila, ale nevadí, žlté a rovné sú tiež fajn.:)Ale, čo by som uviedol ako negatívu, sú jej nohy, ktré sú nnejaké zaseknuté, nedajú sa dávať od seba.:(

Tu nájdete zopár obrázkov a jej filmografiu.:)

A moje obrázky:

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí