Target Barbie Basics model 3 2010

Túto bábiku som vždy veľmi chcel, veľmi ma zaujala jej maľba tváre a vlasy. Ale vždy bola nejaká, čo sa mi viac páčila. Ale Jitka ma stále svojimi fotkami presviedčala, aby som si ju kúpil. A tak som išiel na ebay, avšak tam sa nedala kúpiť samostatne, iba spolu s modelmi 1 a 8 z rovnakej kolekcie, ktoré som vôbec nepotreboval.:( Takže, osm si pomyslel, že mi nie je súdená a ak áno, tak až niekedy v budúcnosti.

Avšak už som sa naučil, že keď na ebay hľadám nejakú bábiku, nemôžem ju hľadať len podľa jej mena, ale aj podľa jej fyzických čŕt, čiže som si zadal holá model muse Barbie a vualá! tam bola táto konkrétna, ale za 26,99 dolárov, trvalo mi niekoľko dní, kým som sa rozhodol, že ju beriem:D (pokračovanie pod perexom.:))

Bábika pravdaže pricestovala holá a keď som ju rozbalil, tak mi udrelo do očí jej gigantické čelo, ale jej vlasy a tvár to vynahradili.:) Na fotkách pózuje v plavkách od Cali girl Christie 2004 v ktorých ste ju už videli v letnej prehliadke, dôvod je prozaický, proste fotky vznikali súčasne s fotkami do článku o letnej módnej prehlaidke. :D Ale v budúcnsoti sa ôžete tešiť na oblečenie, ktoré bude zadovážené špeciálne len pre ňu.

Meno Angie dostala podľa herečky, ktorá sa mi v minulosti veľmi páčila, ale v súčasnosti, kebyže ju stretnem na ulici, tak sa jej zľaknem.:) Samozrejme reč je o herečke, ktorá má korene v slovenských Košiciach, bola dvakrát vydatá, má 6 detí, Oscara, Zlatý glóbus, ceny dostala za psychicky narušené postavy, sexy Lara Croft, nádherná matka Alexandra Veľkého v podaní Colina Farrela, vražebná pani Smithová, zvodná Grendelova matka z Beouwulfa, figurínoidná žena zfilmu Turista a herečka, ktorá vyzerá ako hybrid tvárí Lara a Mackie,avšak nie Aphrodite, možno už potom skôr Loboutin.:) - Angelina Jolie Voight.Mlčící

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí