Winter Velvet Barbie AA 1995

Pri tejto bábike je dilema, pretože podľa nietorých stránok je zberateľská, podľa iných je playline, takže som mal problém ju zaradiť.:) Navyše, ja si stále nie som istý, že či je to fakt ona, pretože Winter Velvet má ofinu, moja ju nemá a nikde nemá dieru po odstrihnutí ofiny.

Kúpil som ju na slovenskom mimibazáre v takých divných šatách neznámej výroby. Chcel som mať bábiku s tvárou Christie (1987), ináč táto tvár nepatrí medzi moje obľúbené, lebo akoby manifestovala všetky nepekné črty Afroameričanov ako je tvár ako pračlovek, zvláštny nos a nadrozmerné oči. Preferujem iné černošské tváre.

Vlasy má úžasné, oblečenie tvorí top od tubových ff a sukňa od mojej My Scene Westley.
 





 
 
 
 





Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí